Custom Search

Saturday, May 22, 2010

Mengembalikan Dara Yang Kering

Allah swt telah menganugerahkan kepada tiap-tiap gadis mahkota sulit dan rahsia, iaitu “dara” yang disebut dalam bahasa arab “bikir”. Maka mahkota sulit ini hendaklah dipelihara dan dijaga dengan sebaik-baik nya, sekira nya mahkota itu tidak ada sama seperti ibarat raja tidak bermahkota.

Walaubagaimanapun dengan tidak disengajakan mahkota itu boleh tergugat sekiranya gadis-gadis mengangkat beban terlalu berat, berlaku kemalangan dan sebagainya. Disebabkan itulah orang tua-tua melarang anak gadis terlalu aktif dan agresif. Namun kesemua itu bukanlah penyebab utama kehilangan dara melainkan melakukan persetubuhan. Jadi selagi anda tidak melakukannya, anda tidak perlu risau tentangnya.

Adakala nya, dara itu kering(bukan rosak) dengan sendirinya apabila tubuh badan gadis itu terlalu subur dan bertambah hangat atau disentuh oleh haid atau pun faktor usia yang bertambah tua. Pecah nya dara pada malam pertama akan mengeluarkan darah dan akan menghasilkan sedikit bunyian seperti bunyi kita mematahkan jari jemari. Banyaknya kandunagan darah yang keluar itu bergantung pada peribadi dan genetik keturunan gadis tersebut. Jika tidak mengeluarkan darah pada malam pertama, itu bererti dara itu sudah kering tetapi bukannya rosak. Jadi tidak perlulah untuk dipersoalkan tentang keluarnya darah pada malam pertama selagi gadis itu menjaga kesuciannya.

Menurut pendapat pakar perubatan zaman sekarang, dara tidak mungkin boleh dikembalikan setelah kehilangannya, dan penulis bersetuju dengan pendapat itu. Namun penulis ada menjumpai satu petua rahsia nenek moyang kita untuk membaiki selapuk dara yang kering, tetapi bukan untuk mengembalikan dara yang hilang akibat perbuatan yang tidak bertanggungjawab. Keberkesanannya, penulis tidak dapat pastikan, tetapi penulis memberi tahu petua ini hanyalah semata-mata berkongsi pengetahuan sahaja.

Menurut petua ini, untuk membaiki selapuk dara yang kering, hendakalah mencari hempedu lembu jantan dan diserapkan air hempedu itu kepada segumpal kapas, kemudian kapas tersebut di letakkan betul-betul dibibir kemaluan gadis tersebut, dan dibiarkan dalam sedikit jangka masa. Insya-Allah…

Wa Allah A’lam…

No comments: