Custom Search

Saturday, May 22, 2010

Melumpuhkan Kezaliman

Kehidupan zaman globalisasi ini sering dikaitkan dengan tabiat bertuhankan wang ringgit, pangkat kebesaran, pengaruh yang berleluasa menjuruskan banyak penindasan samaada dari aspek batiniah dan mahupun fizikal. Persaingan hidup ini akan menimbulkan persengketaan, dengki mendengki, khianat mengkhianati dan zalim mengzalim di antara sesame manusia. Yang lemah akan sentiasa berada dibawah, diperlekehkan dan dilakukan apajua keatasnya, manakala yang yang berkuasa sentiasa berada diatas yang sangat rakus merampas hak orang tanpa memikirkan akibatnya. Namun tidak semua orang yang diatas bersikap demikian, mereka adalah golongan-golongan yang sentiasa mensyukuri nikmatNya, tetapi golongan ini adalah sedikit sahaja jauh untuk dibandingkan dengan mereka yang tidak bersyukur sepertimana selalu diungkapkan Firman Allah dalam Al-Quran yang bermaksud “sedikit sahaja daripada mereka orang-orang yang bersyukur”.

Melihat anda yang semakin hari selangkah lebih maju, bermungkinan ada pihak yang mencemburui anda dan berniat keburukan untuk menzalimi anda. Oleh itu disini, penulis ingin berkongsi sedikit ilmu Allah kepada mereka yang sangat memerlukan untuk membenteng diri dari segala bentuk kezaliman Insya-Allah..

Bacaan amalannya :

فَقُطِعَ دَابِرَ ٱلْقَوْمِ ٱلَّذِيْنَ ظَلَمُوٱ وَالْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَلَمِينَ
(Surah AL An’am; 45) Baca 21 kali

يَا جَلَالَ Baca 73 kali


CARANYA:
Dirikanlah sholat sunat Hajat 2 rakaat pada malam Jumaat pukul 02.00 pagi, semasa sujud yang terakhir doa lah didalam hati supaya Allah melindungi anda dari segala bentuk kezaliman dan member petunjuk dan peringatan kepada mereka yang telah menzalimi anda. Setelah salam bacalah kedua-dua wirid amalan di atas. Insya Allah Anda akan terlindung dari kejahatan orang-orang yang berniat menzalimi anda baik yang nyata maupun gaib sifatnya. Allah akan memusnahkan mereka akibat dari perbuatan zalim mereka terhadap anda Insya-Allah. Anda harus yakin dengan kuasa Allah, untuk kesan yang lebih mendalam lakukan 3 malam jumaat berturut-turut.
Wa-Allah A’lam

No comments: